Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Passat b4 1.9TDi
#1
Witam
mam problem, od roku borykam się z tym, że silnikiem szarpie od 1500 do 2100 obrotów.
Pół roku temu czyściłem nastawnik było lepiej, wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ustawiłem dawkę - błędów brak
dziś jest znów to samo pytanie czy wymienić nastawnik na inny z pompy wtryskowej ? Co jeszcze może być powodem....
Odpowiedz
#2
Przy spokojnej i przyśpieszaniu szarpie? Masz Vag-Com lub VCDS?




Są samochody dobre, bardzo dobre i VolksWageny Big Grin
Odpowiedz
#3
Wygląda to tak bieg1/2 spoko, od biegu 3 zaczyna sie... szarpie przy spokojnej jezdzie, musze kręcić go na wyższych obrotach, aby kolejny bieg
miał gdzieś te 2100 obrotów i aby w miarę normalnie jechać. Mam program  vag
Odpowiedz
#4
Zobacz czy dawka paliwa utrzymuje stałe wartości na biegu jałowym czy skacze o np 1mg lub więcej




Są samochody dobre, bardzo dobre i VolksWageny Big Grin
Odpowiedz
#5
Na biegu jałowym raz falują obroty, raz nie.
A, i nie ma problemu z odpalaniem, wystarczy że musnę kluczykiem i auto pali na dotyk.
Odpowiedz
#6
Chciałem żebyś sprawdził czy faluje dawka w programie diagnostycznym, a nie czy falują obroty.




Są samochody dobre, bardzo dobre i VolksWageny Big Grin
Odpowiedz
#7
Rozumiem, sprawdzę w poniedziałek.. O obrotach falujących napisałem do dodatkowej informacji.
Odpowiedz
#8
Dobrze, rozumiem.
Jeśli na biegu jałowym będą różne wartości (znaczy się, jeśli dawka będzie się wahać od np. 4.0mg do 7.0mg) to na 99% nastawnik do wymiany.
Daj znać co i jak Wink




Są samochody dobre, bardzo dobre i VolksWageny Big Grin
Odpowiedz
#9
Pietro, robiłem dziś ten nastawnik, były różne wartości, wymieniłem na inny i w końcu Passacik śmiga jak mu przystało Smile dziękuję za pomoc
Odpowiedz
#10
No i wszystko Smile




Są samochody dobre, bardzo dobre i VolksWageny Big Grin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości