Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Swap B3 z 1.8 RP na 2.3 AQN
#1
Skoro wszyscy, to wszyscy - bo też mogę coś powiedzieć w tym temacie Wink
- swap z 1.8 na 2.3 AQN

-Mocowanie silnika
Łapy custom przednia i tylna pasażera. Zaś łapa skrzyni może zostać z 1.8,

- Skrzynia
Ori V5. Linki zostały z 1.8, a wybierak z V5 wyrzuciłem i włożyłem ten z 1.8,

- Półosie
Passat B4 TDiI AFN razem z flanszami,

- Elektryka
Wysłałem znajomemu do przerobienia, więc za dużo się nie wypowiem, ale wybudował mi wiązkę pod MFA gotową plus usunięcie immo ze sterownika,

- Klima
Ja za względu na uczulenie związane z klimatyzacja po prostu się pozbyłem i zaoszczędziłem miejsca pod maską,

- Bak
... benzynowy plus pompa z 2.8 vr6. Sam wkład pasuje do tej z 1.8, więc taki zakupiłem nowy w zamienniku.

- Hamulce
Moje to 280 mm z przodu i tarcze z tyłu plus nowe przewody miedziane i gumowe.

- Wydech
Jeszcze się nie wypowiem, bo za bardzo nie modyfikowałem.

- Chłodnica
Nowa Nissens VR6 o wymiarach 720x370x34.

Ogólnie co do swapu nie nie ma nic strasznego. Do wymiany miałem sanki, bo do swapu potrzeba łapę pasażera na jedną śrubę, a nie na 3 tak jak miałem w oryginale. 
Także wrzuciłem sanki i przy okazji wymieniłem wszystkie gumy na wahaczach, łożyska, poduszki silnika i amortyzatorów. Zostaje mi wykombinować jakiś dolot, ale to jak aku poleci do bagażnika. Na chwilę obecną nie wrzucam zdjęć, bo zrobię to w swoim temacie Wink W sterowniku już jest pogrzebane, także jest Launch Control na 4000 obrotów, NLS powyżej 5000 obrotów. Twarda odcinka postojowa i podczas jazdy. Launch i NLS działa tylko wtedy, gdy silnik osiągnie 80 stopni Wink
SuVW_2006 napisał 20.03.2018, 14:09:33:
Post wydzieliłem z wątku Camela i stworzyłem nowy.
Edytowałem deko, aby było przejrzyściej,
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości