23.05.2018, 20:58:26
Hej, temat już trochę przerobiłem z Wami na SB, ale żeby było konkretniej założyłem temat i tu.
Auto klasycznie łapie laga przy około 120 km/h.
Co już zrobiłem - celem naprawy/weryfikacji usterki:
- wymieniłem wszystkie przewody podciśnieniowe
- dolot (filtr powietrza + turbina) został rozebrany i zmontowany na nowo (w okolice IC jeszcze nie dotarłem)
- w miejsce N75 wleciał N18
- do gruchy podłączyłem strzykawkę 50 ml - sztanga chodzi ok, jedynie przy przytrzymaniu strzykawki trochę dłużej tłoczysko strzykawki nie wraca do samego końca (nieszczelność gruchy?)
- z układu podciśnienia został wypięty EGR - zdjęcie w załączniku, pozycja nr 2, ale nie mam wpiętego vacum, jest w ogóle w AFN?
Gdzie dalej szukać winowajcy laga?
Auto klasycznie łapie laga przy około 120 km/h.
Co już zrobiłem - celem naprawy/weryfikacji usterki:
- wymieniłem wszystkie przewody podciśnieniowe
- dolot (filtr powietrza + turbina) został rozebrany i zmontowany na nowo (w okolice IC jeszcze nie dotarłem)
- w miejsce N75 wleciał N18
- do gruchy podłączyłem strzykawkę 50 ml - sztanga chodzi ok, jedynie przy przytrzymaniu strzykawki trochę dłużej tłoczysko strzykawki nie wraca do samego końca (nieszczelność gruchy?)
- z układu podciśnienia został wypięty EGR - zdjęcie w załączniku, pozycja nr 2, ale nie mam wpiętego vacum, jest w ogóle w AFN?

Gdzie dalej szukać winowajcy laga?

![[Obrazek: giphy.webp]](https://i.giphy.com/media/C8FpTdCdpwWpq/giphy.webp)