Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[1.9 TDi 1Z] Drgania
#1
Niedawno oddałem Paska, żeby porobić parę rzeczy a mianowicie rozrząd, pompa wody, paski, końcówki drążków, łączniki stabilizatora itp.Po robocie na drugi dzień zauważyłem, że podczas rozpędzania na 5 biegu silnik ma mocne drgania, odczuwalne we wnętrzu. Dzieje się tak do prędkości 80-85 km/h, i ustają przy większej prędkości. Kilka lat temu tak się działo praktycznie na każdym biegu. Wtedy oddałem auto do wyczyszczenia pompy wtryskowej. Problem ustał. Co tym razem? Macie na to jakąś koncepcję? Z góry dzięki.
Odpowiedz
#2
Hej, jeśli drgania występują na piątym biegu przy niskiej prędkości obrotowej silnika to odłącz 3-pinową kostkę czujnika prędkości pojazdu który znajduje się na obudowie skrzyni biegów w okolicy ściany grodziowej pod linkami od wybieraka. Jeśli drgania znikną wtedy należy zająć się pompą wtryskową. Pozdro i daj znać co i jak.




Są samochody dobre, bardzo dobre i VolksWageny Big Grin
Odpowiedz
#3
Jak otworzę maskę to z góry chyba do tego nie dojdę, co? Pewnie będzie trzeba jakiś kanał znalezc, bo to raczej od spodu się znajduje, tak?
Odpowiedz
#4
Rzecz ciekawa, bowiem miałem w opłakanym stanie prawy drążek kierowniczy i od razu wymieniłem końcówki drążków i tuleję wahacza, bo też była już nieciekawa.
Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu drgania ustały, więc tu był "pies pogrzebany". Tak napisałem, może komuś coś pomoże, lub naprowadzi na jakiś trop.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości