Liczba postów: 1317
Dołączył: 16.09.2014
Reputacja:
31
Skąd: Wrocław
Imię: Maćkowski
Auto: B4 Variant
Silnik: 1Z
...po trzecim szybkim naciśnięciu.
Zauważona niedyspozycja podczas powrotu z wakacji polega na tym, że trzecie, a już na bank czwarte z rzędu naciśnięcie hamulca odbywa się bez wspomagania.
Wiem że mam przetarty przewód do serwa (dziura wielkosci fasolki), został uszczelniony taśmą samowulkanizującą i opancerzony w peszel.
Jutro sprawdzę, co się tam mogło wywalić, ale jeśli nie to, to gdzie szukać błędu?
Zauważyłem ponadto, że sprawa ma miejsce po nagrzaniu silnika.
Nie mam dostępu do mapki klubowej.
Nie wniosę danych nowych chętnych.
Liczba postów: 1317
Dołączył: 16.09.2014
Reputacja:
31
Skąd: Wrocław
Imię: Maćkowski
Auto: B4 Variant
Silnik: 1Z
Half, nie chodzi o płyn tylko o wytworzenie podciśnienia.
Jutro weryfikuję przewód podciśnienia serwa pod kątem nieszczelności/niedrożności.
W każdym razie, dziękuję za sugestie i jeśli ktoś ma tę rurkę do sprzedania, to jestem chętny do nabycia.
Nie mam dostępu do mapki klubowej.
Nie wniosę danych nowych chętnych.
Liczba postów: 1317
Dołączył: 16.09.2014
Reputacja:
31
Skąd: Wrocław
Imię: Maćkowski
Auto: B4 Variant
Silnik: 1Z
No to szacha na nią zakładam, zaraz zobaczę co z moją się zadziało, bo jeśli wciągnęło przez dziurkę taśmę samowulkanizującą, to się "światło" rurki zwężyło i słabiej/wolniej wytwarza się podciśnienie dla serwa.
--------------------------------------------------------------
edit:
Sprawa wyjaśniona, taśma samowulkanizująca nie zdaje tam egzaminu, przessywało się powietrze atmosferyczne.
Przewód wymieniłem i jest porządek.
Nie mam dostępu do mapki klubowej.
Nie wniosę danych nowych chętnych.
Liczba postów: 1317
Dołączył: 16.09.2014
Reputacja:
31
Skąd: Wrocław
Imię: Maćkowski
Auto: B4 Variant
Silnik: 1Z
Jeśli naprawisz dobrze...to w końcu zwykła rurka. Czasem naprawia się rurki z ciśnieniem i nie ma problemu.
Wiadomą sprawą jest, że wymiana na nową/sprawną jest lepsza.
Trzeba uważać przede wszystkim na położenie tej rury, w moim przypadku przetarła się o przewód powietrza do intercoolera.
Warto zawczasu umocnić peszelem ewentualne miejsce dotyku do innych elementów, które mogą się poruszać i wywierać tarcie na ściankę rurki.
Chyba tyle.
Nie mam dostępu do mapki klubowej.
Nie wniosę danych nowych chętnych.