Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[1.9 TDi 1Z] Mocno kopci
#21
Silver 644 wezmę to pod uwagę, bo jest opcja żeby przełożyć wał korbowy z panewkami ale koszt robocizny będzie chyba podobny do przekładki silnika. Także jak masz to daj namiar na ten motor. Ale muszę być pewien, że żadnych cyrków z nim nie będzie.

Wszyscy piszecie, żeby zmienić mechanika i chyba tak zrobię. To, że rozrząd robi idealnie nie wystarczy...
Odpowiedz
#22
Proszę
http://passat35i.pl/forum/showthread.php?tid=626
Patryk jeździłby na nim jeszcze wiele lat Smile tylko niestety "Ruda Grażyna" zwyciężyła smutny
Zresztą jak to się najprawdopodobniej skończy z naszymi Passkami - silnik przeżyje budę zly1
Odpowiedz
#23
Czyli zdrowy? Mogę bez obaw brać?

A odnośnie powyżej napisanego to u mnie buda zdrowiutka a serce niedomagałoSad
Odpowiedz
#24
Poczekajmy teraz na diagnozę po komputerze, nie "psujmy" Ronaldo całego silnika...




Nie mam dostępu do mapki klubowej.
Nie wniosę danych nowych chętnych.
Odpowiedz
#25
Pytaj Patryka o jego stan.
Gość jest sprawdzony, więc odpowiedź nasuwa się sama.
Choć jego cena może Cię bardzo zaskoczyć.
Jeszcze jedno odnośnie tego, co napisałeś powyżej

(22.11.2015, 18:03:59)Ronaldo09 napisał(a):  jest opcja żeby przełożyć wał korbowy z panewkami

Broń Boże nie pchaj się w to - rozmawiałem z kilkoma ludźmi,którzy siedzą w tym temacie i każdy mi powiedział,że rozbierany silnik już nigdy nie będzie taki sam,
jak składany w fabryce. Będziesz pchał kasę w silnik "trupa" i do końca nie wiesz co z tego wyjdzie.
Odpowiedz
#26
Czyli co? Pozostaje mi tylko kupić kolejny silnik i wymienić, tak?
Odpowiedz
#27
(22.11.2015, 20:05:47)Ronaldo09 napisał(a):  Czyli co? Pozostaje mi tylko kupić kolejny silnik i wymienić, tak?

Nie, zrobić porządną diagnozę pod komputerem ale mam wrażenie, że nie czytasz tych postów tylko z góry sobie ustawiłeś, że chcesz już kolejny silnik wrzucać.
Dla pewności podjedź do innego mechanika na tą diagnostykę...




[Obrazek: 571752.png]

Giełda części VAG - KLIK

Odpowiedz
#28
Po podłączeniu pod komputer mechanik powiedział że wszystko z pompą jest ok, na komputerze nic nieprawidłowego mu nie pokazało.
On podejrzewa korbowód lub pierścienie. Mówi, że silnik nie ma ciśnienia, nie spala dobrze ropy.
Odpowiedz
#29
Jak rozrząd dobrze ustawiony to zrobić próbę olejową, ewentualnie zerwać głowicę, zrobić tulejowanie, założyć nowe pierścienie, tłoki, panewki, głowicę oddać do regeneracji i musi chodzić. Czarów nie ma.




Są samochody dobre, bardzo dobre i VolksWageny Big Grin
Odpowiedz
#30
(23.11.2015, 17:33:27)Ronaldo09 napisał(a):  Po podłączeniu pod komputer mechanik powiedział że wszystko z pompą jest ok, na komputerze nic nieprawidłowego mu nie pokazało.
On podejrzewa korbowód lub pierścienie. Mówi, że silnik nie ma ciśnienia, nie spala dobrze ropy.

Najlepiej jakbyś zrobił zdjęcia z chwili, gdy auto jest podpięte pod kompa i widać te parametry.
Ja już temu Twojemu mechaniorowi nie wierzę i wolę zobaczyć czarno na białym czy faktycznie jest OK.
Chyba, że sam zainwestujesz 30 zł w kabel do diagnostyki i podepniesz auto Wink

A ciśnienie na cylindrach było mierzone?




[Obrazek: 571752.png]

Giełda części VAG - KLIK

Odpowiedz
#31
Zawory do doopy...
Gubią kompresję, puszczają olej i stąd dymi na postoju.
Odpowiedz
#32
To nie ten mój robił diagnostykę. Podjechałem do innego-elektromechanika. I wygląda na to, że jest tak jak Camel81 napisał.
Odpowiedz
#33
Do pieca.
Odpowiedz
#34
(5.12.2015, 0:57:00)Ronaldo09 napisał(a):  Do pieca.

Podziel się proszę z nami co faktycznie było przyczyną. Zawsze czegoś się nauczymy ok
Odpowiedz
#35
Naprawdę bardzo chętnie ale odpuściłem sobie ten silnik i czekam na wstawienie drugiego.
Odpowiedz
#36
Problemów technicznych nie palimy w piecu.
Usunąłem posty z propozycją spalenia Smile




Nie mam dostępu do mapki klubowej.
Nie wniosę danych nowych chętnych.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości