Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kontrolka ABS świeci
#21
Na 1000 proc.szukaj czujnika - miałem to samo.
Tylko nie kupuj dziadowizny z Alledrogo
Odpowiedz
#22
Możesz coś polecić? Może masz jakieś namiary (link itp.)?
Odpowiedz
#23
Żadnego linka do tylnego czujnika Ci nie podrzucę,ponieważ jak kupiłem ten z Alledrogo,to właśnie niby miał oporność,a pedał wariował jak u Ciebie i dlatego nic nie polecę.
Poszedłem do pobliskiego sklepu motoryzacyjnego i kupiłem DELPHI za 100 zł i jak ręką odjął.
Jedynie co,to mogę Cię przestrzec przed kupnem tego:
http://www.allegromat.pl/aukcja186212
Właśnie ten kupiłem,ponieważ Mateusz pisał,że brał taki i było git,a u mnie była kicha .
Dodatkowo sprzedający zabezpieczył się w ten sposób przed reklamacjami :
Cyt,z aukcji :
1. Reklamowany towar należy odesłać na adres naszej firmy wraz ze stosownym kompletem dokumentów np. (paragon/faktura zakupu, karta gwarancyjna i rachunek z miejsca montażu).
Ja niestety ,ale nie mogłem odesłać - zbyt banalna sprawa z wymianą czujnika,żeby jeździć po mechanikach i płacić za wymianę.
Natomiast na przód śmiało polecam tego Sprzedawcę i czujniki,które sprzedaje :
http://www.allegromat.pl/aukcja190330
http://allegro.pl/czujnik-abs-ory-vw-aud...82509.html
Odpowiedz
#24
Dobrze Bartku, że wspominasz o tych czujnikach. Ja kontrolkę miałem już odłączoną, bo cały czas waliła po gałach, a czujnik raz był ok, a drugi raz już nie. 100zł żal wywalać na chwilę obecną, bo ABS w Passku już majątek wydałem i dalej nie chciał trybić.




[Obrazek: giphy.webp]
Odpowiedz
#25
Tylko, że nie wiem, który jest walnięty (może niejeden). Więc co? Podłączenie pod kompa mi pozostaje (którego nie mam)?
Odpowiedz
#26
Dokonaj pomiaru rezystancji każdego czujnika.
Prawidłowo powinno być około 1.1kOhm.




Nie mam dostępu do mapki klubowej.
Nie wniosę danych nowych chętnych.
Odpowiedz
#27
Wtyczki znajdziesz pod tylną kanapą.




[Obrazek: giphy.webp]
Odpowiedz
#28
Jeszcze się nie dorobiłeś kompa blink Wystarczy zwykły lapek za parę stówek .
Jeśli nie masz kompa to wystarczy taki miernik
http://www.elnido.com.pl/httpwwwelnidoco...p-341.html
Ja kupiłem taki w markecie za mniej ,niż 20 PLN i do elektryki w aucie więcej mi nie potrzeba
Odpowiedz
#29
Skoro tak mówisz, to mi raczej też więcej nie trzeba.
Odpowiedz
#30
Podepnę się do tematu. Otóż nie może być zbyt kolorowo po kupnie auta.Problem polega na tym, że po dłuższym postoju ( noc wystarczy), po odpaleniu auta i ruszeniu, przy pierwszym hamowaniu pedał twardnieje, po wciśnięciu go w podłogę czuć, że hamuje tylko (lub z większą siłą) tył. Po prostu go blokuje. Przejadę 300 metrów, dochodzi do hamowania i auto zachowuje się już całkiem normalnie. Do tego wszystkiego, wczoraj zaczęła zapalać się kontrolka ABS. Od czego zacząć sprawdzenie???
Odpowiedz
#31
Zacznij od podpięcia kompa i/lub zmierzenia wszystkich czujników miernikiem uniwersalnym.
A to nie będzie problem z podciśnieniem? Jak masz auto zgaszone i zdeptasz kilka razy pedał hamulca to pedał twardnieje - to normalne - ale czy przy wciśniętym pedale do oporu przy odpaleniu auta pedał robi się miękki i schodzi w podłogę po 2 - 3 sekundach? Jeśli tak to to nie będzie wina podciśnienia (wspomagania hamulców) tylko pewnie coś z ABSem




Są samochody dobre, bardzo dobre i VolksWageny Big Grin
Odpowiedz
#32
Pedał wchodzi w podłogę, lecz nie robi tego tak szybko, bynajmniej tak mi się wydaje. Byłem chwilę temu na mieście i poczułem, że ułamek sekundy przed zapaleniem lampki ABS, pedał dostał minimalnego oporu. Nie było to mega odczuwalne, lecz poczułem różnicę. Nie mam bladego pojęcia o co może chodzić. Jutro chyba wybiorę się na kompa.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości