Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Swap hamulców
#1
Przymierzam się do poprawienia hamulców. Z racji tego, że zmieniam felgi, a i w magazynie leżą komplety hamulców z VR6 i G60, zastanawiam się, w którą stronę iść.
Pytanie brzmi: czy pomijając średnice tarcz i co za tym idzie budowę zacisków i jarzm, układ hamulcowy ma jeszcze jakieś różnice? najbardziej zastanawia mnie pompa hamulcowa.




[Obrazek: smith-and-wesson.gif]
Odpowiedz
#2
Pompa niekoniecznie, ale serwo robi dużą robotę.
Odpowiedz
#3
Wg Etki rzeczywiście są dwa serwa przewidziane. Jedno z oznaczeniem ATE więc zakładam, że to jest pod VR6. Ciekaw jestem jaka jest różnica w pracy hebli.




[Obrazek: smith-and-wesson.gif]
Odpowiedz
#4
Zobaczysz jak się zdziwisz, jak się kolosalnie poprawią heble.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości